|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۸۵

تسنیم گزارش می دهد

خبرگزاری تسنیم: گویا قرار نیست طلسم افتتاح خط لوله انتقال سوخت از انبار ری به پالایشگاه امام خمینی شکسته شود، چراکه برنامه بهره برداری فردا نیز به «بعدا» موکول شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام شرکت خط لوله و مخابرات ایران سه شنبه دو هفته پیش قرار بود این خط لوله ۳۳ کیلومتری انتقال سوخت از انبار فرآورده های نفتی ری به فرودگاه بین الملل امام خمینی به بهره برداری برسد، اماچند ساعت مانده به زمان افتتاح، وزارت نفت برگزاری مراسم مذکور را به یک هفته یعد یعنی سه شنبه هفته گذشته موکول کرد.

این در حالی بود که سه شنبه(۹ اردیبهشت) نیز انتظارهای برای بهره برداری از این خط لوله به پایان نرسید و افتتاح به یک شنبه(فردا) موکول و اعلام شد که این بار شرکت فرودگاه ها عهده دار برگزاری مراسم بریدن روبان بهره برداری از خط لوله ۳۳ کیلومتری خواهد بود.

این در حالی بود که روابط عمومی فرودگاه امام خمینی از این برنامه ابراز بی اطلاعی کرد.

در فاصله چند ساعت مانده به زمان بهره برداری، هیچکدام از مسئولان شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایرن و شرکت فرودگاه ها پاسخگو نیستند و از شواهد پیداست که فردا نیز خط لوله انتقال سوخت از انبار فرآورده های نفتی ری به فرودگاه امام به بهره برداری نمی رسد.

این گونه به نظر می رسد خط لوله بر خلاف اظهارات مقامات ذی ربط فعلا آماده نشده و به دلیل یک سری مشکلات تا اطلاع ثانونی به بهره برداری نمی رسد. در این بین سکوت مسئولان ذی ربط و عدم پاسخگویی شفاف از سوی آنها ابهامات در خصوص زمان افتتاح را افزایش داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار