|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۱۲

مدیرکل موزه های سازمان میراثفرهنگی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل موزه های سازمان میراثفرهنگی از اختصاص حدود ۵۰ میلیون تومان به بازسازی اولیه موزه استاد صنعتی خبر داد.

محمدرضا کارگر در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: سال گذشته از موزه هلال احمر یا استاد صنعتی بازدید و مشاهده شد که هم به لحاظ مسائل نورپردازی، وضعیت اشیا، استراکچر بنا و هم به لحاظ محتوا به هیچ عنوان امکان بازگشایی نداشت تا اینکه هم مرمت اساسی در بنا و محتوا شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه قرار شد همکاری بین سازمان میراثفرهنگی، جمعیت هلال احمر و شهرداری برای بازسازی و احیای این موزه صورت گیرد تصریح کرد: ما کارمان را شروع کردیم و از میراثفرهنگی استان تهران خواستیم که نتیجه مطالعات و طرح پیشنهادی خود را در اختیار هلال احمر قرار بدهد، از طرفی قول دادیم اگر هلال احمر کار را شروع کرد ما نظارت می کنیم و از متخصصان این حوزه برای نظارت دعوت می کنیم.

مدیرکل موزه های سازمان میراثفرهنگی تصریح کرد: از طرفی مقرر شد سازمان میراثفرهنگی نسبت به توان خودش نسبت به تامین برخی از هزینه های مرمت اقدام کند که ما نسبت به همین دو ماه باقی مانده از سالِ مالی، مبلغی در حدود زیر ۵۰ میلیون تومان برای موزه هلال احمر تخصیص دادیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هلال احمر می تواند کار را خود را شروع کند خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای سال آینده مبالغ دیگری را به این موزه تخصیص دهیم، اینجاست دیگر هلال احمر به عنوان کارفرما باید نسبت به عقد قرارداد با پیمانکار اقدام کند که البته باید این مبلغ را جذب کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار