|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۱۶

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است که یک سوم هزینه ی اعزام خبرنگاران رسانه های کشور را به «جام جهانی» تأمین می کند.

گروه فرهنگی مشرق- طبق اعلام این معاونت قرار است، ۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان از هزینه ی اعزام هر خبرنگار توسط این معاونت پرداخت شد که با توجه به اعزام ۳۲ نفر از ۲۳ رسانه، این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

حسن محرابی - مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی - در این زمینه گفت: هدف از این کار، حمایت از حضور رسانه ها و خبرنگاران ایرانی در عرصه های جهانی است.

او ادامه داد: با توجه به این که طبق اعلام فدراسیون، هزینه ی اعزام هر خبرنگار به مسابقات «جام جهانی» حدود ۴۰میلیون تومان برآورد شده است، توافق کرده ایم که اگر ۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان از این هزینه را خود رسانه تأمین کند، ۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان را نیز وزارت ارشاد تقبل می کند و بقیه را فدراسیون تأمین خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امروز با رسانه های مربوط مکاتبه و این موضوع به آن ها اعلام شد.

براساس این گزارش، ۳۲ نفر شامل خبرنگار و عکاس از رسانه های ابرار ورزشی، ایران، ایران ورزشی، تهران تایمز، خبر ورزشی، شرق، قدس، گل، روزنامه ۹۰، وطن امروز، همشهری، تماشاگر، دنیای ورزش، سپاس، ایرنا، ایسنا، برنا، تسنیم، خبرآنلاین، فارس، مهر، گل دات کام و نسیم آنلاین به این مسابقات اعزام می شوند که معاونت مطبوعاتی باید برای اعزام این خبرنگاران، در مجموع ۴۰۰میلیون تومان پرداخت کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار