|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۵۵

در اولین روز هفته کاری ۷۱ میلیون و ۸۳۰ هزار برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۰۲۹ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال معامله شد و نرخ اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در حدود ۸۴۱ هزار ریال مبادله شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدت اعتبار اوراق تسهیلات اردیبهشت ۹۰ در نماد معاملاتی تسه ۹۰۰۲ در پایان معاملات روز دوشنبه متوقف می شود.

معاملات روز شنبه فرابورس در حالی پایان یافت که ۷۱ میلیون و ۸۳۰ هزار برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۰۲۹ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در ۲۱ هزار و ۷۹۳ دفعه معامله شد و آیفکس با ۳ واحد کاهش نسبت به روز چهارشنبه بر روی عدد ۷۷۷.۶ وحد ایستاد.

بر این اساس وجود تقاضای ۱۲.۳۷ میلیونی برای خرید حق تقدم گروه پتروشیمی و سرمایه گذاری ایرانیان باعثشد تا این نماد بیشترین حجم معاملات فرابورس را داشته باشد و بیشترین ارزش معاملات نیز به ترتیب با ۳۳.۸۶ و ۲۰.۰۶ و ۲۷.۵۵ میلیارد ریال در اختیار شرکت های پالایش نفت لاوان، سرمایه گذاری مسکن تهران و تولید برق عسلویه مپنا قرار گرفت.

در مبادلات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۲۵۲ هزار و ۹۱۰ برگه اجاره سامان تعلق داشت و در بازار ETF هم ۹۴ هزار و ۷۳۹ واحد صندوق قابل معامله اطلس معامله شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار