|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۱۲

معاون عمرانی استاندار با اعلام ورود بخش خصوصی به بازرسی استان:

خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در پرونده هتل آرینا تخلف از سالهای قبل بوده و علی رقم اینکه در چند مرحله به مالک اعلام شده بود ولی باز هم اقدام به ساخت و ساز خارج از پروانه کار کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، حسن کریمی در حاشیه جلسه شورای مبارزه با زمین خواری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جلسه هر دو هفته یکبار برگزار می شود گفت: موضوع پرونده هتل آرینا و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر بومهن و منطقه امین آباد فیروز کوه و منطقه جنگرک در دستور کار جلسه امروز بود.

وی افزود: در پرونده هتل آرینا تخلف از سالهای قبل بوده و علی رقم اینکه در چند مرحله به مالک اعلام شده بود ولی باز هم اقدام به ساخت و ساز خارج از پروانه کار کرده است.

کریمی اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد در این هتل هر طبقه بیشتر از تعداد طبقات تعیین شده در پروانه(۵ طبقه) غیرقانونی بوده و باید ظرف سه روز مراحل تخریب آن پیگیری و اجرایی شود. البته در موضوع ساخت این هتل در حریم رودخانه هم باید گفت که مجوز ساخت از سوی اداره آبفا، بخشداری، استانداری و فرمانداری وقت صادر شده که پرونده متخلفینی که مجوز را صادر کرده اند پیگیری و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه هر چند ساخت و ساز غیرمجار در تهران کاهش یافته ولی تخلفات همچنان ادامه دارد گفت: قطعا با ۲۰ ماشین و ۲۰ کارمند نمی توان با متخلفان برخورد و یا بازرسی ها را توسعه داد برای همین طرحی را در نظر داریم که بر اساس آن ماموران و بازرسان از بخش خصوصی انتخاب شده تا ریشه زمین خواری را خشک کنیم و اگر این طرح در ۶ ماه مثبت باشد در کل استان بازرسان بخش خصوصی اقدام به بازرسی می کنند.

حسن کریمی در مورد مسکن مهر در تهران هم گفت: ساخت مسکن مهر جدید در دستور کار استانداری تهران نیست ولی پیمانکاران و سایرنهادها موظف هستند خانه ها را کامل تحویل دهند که اکثر واحدها مشکل خاصی ندارند و تنها مشکلات مدرسه، پاسگاه، درمانگاه و مکان ورزشی است که توسط دستگاه های متولی اجرا خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران در مورد مرگ ۲ میلیون ماهی در سد فشافویه و اینکه چه کسی مسئول است گفت: از روز اولی که این سد در سال ۸۰ ایجاد شد قرار بود به بخش کشاورزی آبرسانی داشته باشدو بحثحوضچه پرورش ماهی در میان نبود.

وی افزود: قطعا مجوزی برای پرورش ماهی نبوده ولی موضوع فاضلاب این بخش آغاز شده و برای نهایی شدن آن باید منتظر بود چرا که اجرا آن زمان می برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار