|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۲۵

خبرگزاری تسنیم: جلسه هماهنگی وزارت صنعت، معدن وتجارت با صندوق توسعه ملی با محوریت معرفی، تصویب و گشایش اعتباری طرح های ارزی؛ نیازهای ریالی و ارزی سال ۹۳ در بخش سرمایه ثابت، اولویت های سرمایه گذاری و شاخص ارزیابی طرحها برگزار شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از " شاتا "؛ در این جلسه وزیر صنعت، معدن وتجارت ضمن ابراز تشکر از عملکرد صندوق توسعه ملی ابراز امیدواری کرد پیگیری و تعاملات وزارتخانه وصندوق بتواند توسعه وحمایت از حوزه تولید را به دنبال داشته باشد.

نعمت زاده گفت: تکمیل زنجیره تولید کالاهای استراتژیک نظیر فولاد و آلومینیم می بایست در طرحهای ارایه شده به صندوق توسعه ملی لحاظ شود. البته حمایت از طرح های توسعه ای و اولویت بندی طرح هایی که بازدهی مناسب داشته باشند از محورهای دیگر سخنان وزیر صنعت، معدن وتجارت در این جلسه بود.

صفدر حسینی مدیرعامل صندوق توسعه ملی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ارزیابی بانک های عامل و اولویت بندی طرح های اعلامی، مبنای کار ما خواهدبود، اظهارداشت: ۸۰ درصد مجموع منابع صندوق توسعه ملی به صورت ارزی است که از این میان ۹۹ درصد آن به بخش صنعت اختصاص یافته است.

مدیرعامل صندوق توسعه ملی تصریح کرد: می بایست طرح های معرفی شده به صندوق توسعه ملی اثربخش تر و تعریف شده بوده تا ماندگاری و اثر بخشی آن دوچندان شود.

در این نشست از عملکردبانک صنعت ومعدن طی ۴ ماهه اخیر به دلیل اخذ ۸۰ تا ۹۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی برای اختصاص به طرح های صنعتی ابراز رضایت شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار