|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۴۴

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به انتخاب ۳ معلم تهرانی به عنوان معلم نمونه کشوری گفت: طی مراسمی از ۴۳ معلم برگزیده استانی تقدیر به عمل می آید.

مسعود ثقفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه های هفته معلم در آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: دیدار معلمان نمونه استانی با مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۷ اردیبهشت، مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهر تهران و تقدیر از ۴۳ معلم نمونه استانی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت، مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و تجلیل از معلمان با محوریت انجمن اولیا و مربیان در مدارس از جمله برنامه های مدنظر در هفته معلم است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از مجموع ۵ هزار و ۶۷۴ پرونده دریافتی از مدارس تعداد ۱۵۵ پرونده طبق ضوابط دستور العمل به اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ارسال شد که پس از جمع بندی امتیازات از بین گروه های ۲۷ گانه سه نفر به عنوان معلم نمونه کشوری، ۴۳ نفر معلم نمونه استانی و ۹۵۵ نفر به عنوان معلم نمونه منطقه ای انتخاب شدند که از معلمان نمونه منطقه ای طی برگزاری مراسمی در هر منطقه آموزش و پرورش تجلیل خواهد شد.

ثقفی افزود: برنامه ویژه ای در آموزش و پرورش شهر تهران برای استفاده از توانمندی معلمان در راستای تصمیم سازی و تصمیم گیری در عرصه آموزش و پرورش در دست اجرا داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار