|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۰۰

رئیس سازمان بهزیستی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بهزیستی کشور از تربیت ۲۰ هزار مربی برای آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مهدهای کودک خبر داد.

همایون هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: امسال قرار است ۲۰ هزار مربی برای آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد آموزش ببینند تا این آموزش ها را در مهدهای کودک به کودکان منتقل کنند.

وی ادامه داد: برنامه بر این است که از هر مهدکودک یک مربی به سازمان بهزیستی معرفی شود تا در مراکز تربیت مربی سازمان آموزش های لازم را فرا بگیرند؛ برای این اقدام محتوای کتاب کار مربیان نیز در حال تألیف است که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید رونمایی می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین در خصوص حضور سازمان بهزیستی با دو غرفه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در کل ۲۶ عنوان کتاب در حوزه توانبخشی و پیشگیری از سوی سازمان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است که ۸ عنوان آن چاپ اولی هستند که این محصولات در دو غرفه سالن های کتب دانشگاهی و چشم انداز عرضه می شوند.

هاشمی عناوین کتاب های جدیدالانتشار سازمان بهزیستی را برشمرد و گفت: مشاوره ژنتیک چیست؟، مروری بر ژنتیک بالینی، راهنمای عمل برای آموزش کودکان خیابانی، تشخیص گام به گام کم توانی ذهنی در کودکان، ICF؛ طبقه بندی عملکرد، ناتوانی و سلامت، نقطه سر خط، ژنتیک بالینی و همچنین توانمندسازی زنان که به سفارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین و تهیه شده است از کتاب های چاپ اولی در این نمایشگاه محسوب می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار