|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۱۱

فرمانده ناجا:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی گفت: تولید و ارائه مقالات آی اس آی یک سم مهلک در نیروهای مسلح است چرا که در این مقالات اطلاعات ما به صورت رایگان در اختیار بیگانگان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش تجلیل از مقام معلم در در دانشگاه علوم انتظامی با اشاره به این که دفاع از امنیت از جمله شریف ترین شغل ها است، اظهار داشت: امنیت در کنار عدالت و آبادانی و توسعه از مهمترین نیازهای اصلی جامعه است و مدافعان امنیت دارای شریف ترین شغل ها هستند.

وی امنیت را زیرساخت عدالت و آبادانی عنوان کرد و گفت: با توجه به این که امنیت از جمله نیازهای اساسی مردم است باید برای بهره مند ساختن تمام جامعه برای دفاع از آن تلاش کرد چرا که امنیت زیر ساخت عدالت و آبادانی است.

احمدی مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ پلیس شایسته تنها با اصلاح تفکر آن تربیت می شود و نهادینه کردن باور عمل صالح و حیات طیبه در آن از موارد الزامی در نیروهای پلیس است.

فرمانده ناجا همچنین با تأکید بر این که برای ارتقای نظام باید دنبال افراد صالح بود، افزود: من به لباس خود به عنوان یک پلیس افتخار می کنم چرا که این لباس، لباس سربازی امام زمان(عج) است.

وی با انتقاد از فراگیر شدن تکیه دانشجویان بر تولید و ارائه مقالات آی اس آی گفت: تولید و ارائه مقالات آی اس آی یک سم مهلک در نیروهای مسلح است چرا که در این مقالات اطلاعات ما به صورت رایگان در اختیار بیگانگان قرار می گیرد.

احمدی مقدم با تأکید بر این که در حال حاضر نیروی انتظامی در پله های بالای پیشرفت قرار دارد، افزود: در نیروی انتظامی دانش و توانایی ما برای سایر کشورها تعجب آور است و این موفقیت به دلیل باور " من می توانم " حاصل شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار