|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۹۵

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد

خبرگزاری تسنیم: در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۲ یک هزار و ۳۱۵ نفر در حوادثرانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۲ یک هزار و ۳۱۵ نفر در حوادثرانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند.

این در حالی است که در مدت مشابه در سال ۹۱ تعداد جانباختگان حوادثرانندگی در استان یک هزار و ۴۳۵ نفر بوده اند که این آمار کاهش ۸.۴ درصدی را در این حوادثنشان می دهد. از مجموع تلفات حوادثرانندگی ۱۱ ماهه سال ۹۲ در این استان یک هزار و ۸۳ نفر مرد و۲۳۲ نفر زن بودند.

در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است: بیش ترین تلفات حوادثرانندگی با ۹۹۸ مورد در جاده های درون شهری و پس از آن با ۳۰۵ مورد در مسیرهای برون شهری، ۸ مورد در جاده های روستایی و ۴ مورد نامعلوم گزارش شده است.

همچنین در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۲ تعداد ۳۴ هزار و ۸ نفر مصدوم حوادثرانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۹ هزار و ۲۴۳ نفر زن بوده اند. مصدومان ناشی از تصادف در ۱۱ ماهه سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال ۹۱ رشد ۱.۹ درصدی داشته است.

در بهمن سال قبل نیز ۱۰۱ نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند که از این تعداد ۷۵ نفر مرد و ۲۶ نفر زن بودند. تعداد مصدومین حوادثرانندگی در این ماه ۲ هزار و ۶۸۶ نفر گزارش شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار