|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۹۲

در راستای آغاز هفته هلال احمر،

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل روابط عمومی هلال احمر با اشاره به اینکه خدمات توانبخشی در هفته هلال حمر با تخفیف ارائه می شود، از بهره برداری خط تولید مایع دیالیز با ظرفیت ۲ میلیون لیتر خبر داد و گفت: نمایشگاهی از توانمندی های هلال احمر در مجلس برپا می شود.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، وحید رحمتی رودسری با اعلام اینکه همه خدمات تخصصی و توانبخشی در هفته هلال احمر با تخفیف ارائه می شود، از بهره برداری خط تولید مایع دیالیز با ظرفیت ۲ میلیون لیتر خبر داد و اظهار داشت: آغاز هفته هلال از پنج شنبه این هفته، است، براین اساس هفته هلال از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت آغاز می شود و به این منظور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت مدیران جمعیت هلال احمر در خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند بود تا تا با ایشان دیدار کنند.

وی با اعلام اینکه فردا با حضور رئیس جمعیت صلیب سرخ جهانی در ایران، فاز نخست موزه هلال احمر افتتاح می شود، اظهار کرد: پنج شنبه این هفته نخستین روز هفته هلال به نام «سفیران صلح و دوستی» نامگذاری شده است و در این روز مدیران و مسئولان جمعیت هلال احمر با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های ایشان تجدید میثاق می کنند. همچنین، در روز جمعه رئیس جمعیت هلال احمر به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، به بیان برنامه های جمعیت می پردازد.

افتتاح خط تولید مایع دیالیز جمعیت هلال احمر با ظرفیت ۲ میلیون لیتر

وی با اعلام اینکه شنبه، ۲۰ اردیبهشت نیز به نام «سلامتی، ضرورت جامعه» نامگذاری شده است، اظهار کرد: در این روز خط تولید مایع دیالیز جمعیت هلال احمر با ظرفیت ۲ میلیون لیتر در سال افتتاح می شود و خط تولید استابلایزر که در جراحی قلب باز کاربرد دارد، به بهره برداری می رسد.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت به نام «جوانان تصمیم ساز» نامگذاری شده است، افزود: در این روز تفاهم نامه ای به امضای وزیر ورزش و جوانان و رئیس جمعیت هلال احمر می رسد تا ورزشکاران از امکانات فیزیوتراپی بیمارستان نورافشان استفاده کنند.

وی اعلام کرد: در این روز همچنین، دیدار اعضای شورای معاونان جمعیت هلال احمر با رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و جمعیت هلال احمر با رئیس مجلس شورای اسلامی نشست مشترکی خواهد داشت.

برپایی نمایشگاهی از توانمندی های جمعیت هلال احمر در مجلس شورای اسلامی

به گفته رحمتی در هفته هلال احمر نمایشگاهی از توانمندی های جمعیت در مجلس شورای اسلامی برپا خواهد شد که ویژگی بارز آن برپایی نمایشگاه در فضای باز و نمایش آخرین توانمندی ها و تخصص های جمعیت هلال احمر در حوزه های امداد و نجات، درمان و توانبخشی، فعالیت های جوانان، تجهیزات بیمارستانی و تجهیزات دارویی است.

وی نام روز دوشنبه را «هر خانواده، یک امدادگر» عنوان و اذعان کرد: در این روز مانور مشترک برای نمایش توانمندی های جمعیت هلال احمر برگزار می شود و در روز سه شنبه که عنوان آن «فرشتگان بشر دوست» است، برنامه کوهپیمایی خانوادگی از ابتدای پارک جمشیدیه به سمت تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد.

رحمتی همچنین، به دیدار خانواده شهدا و قدردانی از خانواده امدادگران شهید اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه نیز به نام «توانمندی با آموزش های همگانی» نامگذاری شده است که در این روز اختتامیه جشنواره هلال و رسانه و پوستر هلال برگزار می شود.

اعزام کاروان های سلامت با حضور پزشکان داوطلب به سراسر کشور

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر تاکید کرد: همچنین، به مناسبت هفته هلال احمر کاروان های سلامت با حضور پزشکان داوطلب به سراسر کشور اعزام شده و خدمات رایگان به مردم ارائه می کنند.

وی به اهدای خون همه اعضای هلال احمر در این هفته اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری تهران، چادرهای امداد و نجات در مکان هایی پر تردد برپا شده و به مردم آموزش های لازم ارائه می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار