|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۶۱

در نخستین گزارش بازرسی از بازار پایتخت صورت گرفت

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی استانداری تهران اعلام کرد: طی بازرسی از یکی از مراکز توزیع گوشت در پایتخت گوشت های فاسد و حتی گران قیمت شناسایی و در محل تعزیر شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نعمت الله ترکی با اشاره به اینکه تیم نظارت و بازرسی در استان تهران به طور جدی فعالیت می کند، گفت: این کارگروه همیشه و به صورت روزانه موضوعاتی را که در دستور کارشان است را منطقه به منطقه پیگیری می کنند.

ترکی بیان داشت: این کارگروه متشکل ازسازمان تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی است و بازرسی ها با حضور این دستگاه ها در محل مورد نظر صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی ها از بزرگترین محل توزیع گوشت گاو و گوسفند در روزهای پنجشنبه و جمعه بازتاب بسیار خوبی در بین مردم داشته است، اظهار داشت: به این تیم بازرسی اعلام شد هر کجا با مسئله گرانفروشی مواجهه شدند همان لحظه بر اساس قانون حکم صادر کنند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران ادامه داد: با همراه شدن نماینده سازمان تعزیرات به همراه تیم بازرسی و صدور حکم مبنی بر گرانفروشی و یا کم فروشی میانگین رسیدگی به پرونده ها کاهش و بدون تأخیر انجام می شود.

ترکی بیان داشت: فروشندگانی که به طور عمد کالاهایی را انبار کرده و به دنبال افزایش قیمت هستند تا محصولاتشان را با قیمت بالایی در بازار عرضه و به فروش برسانند احتکار کننده محسوب می شوند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران اضافه کرد: تیم بازرسی استان پس از مواجهه با این افراد پس از انجام قیمت کارشناسی کالا را به همان قیمت کارشناسی شده به فروش می رساند و برابر قانون با این افراد برخورد می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار