|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۰۹

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اعضای شورا باید توجه داشته باشند که از ورود به مسائل سیاسی جلوگیری کنند زیرا مردم برای دنبال کردن کارهای سیاسی در شورای شهر به ما رأی نداده اند.

محسن پیرهادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت شورای دوره چهارم شهر تهران، اظهار داشت: در شورای شهر سلیقه های مختلفی وجود دارد اما در مدت ۸ ماهی که از آغاز به کار آن می گذرد علی رغم اینکه در برخی موارد وارد حاشیه شده، از متن کار جدانشده است.

وی ادامه داد: نظرات کارشناسی اعضا در این مدت، مطالبه گری شورا از شهرداری در بعد نظارت و تقویت این وظیفه در شورای چهارم جزء نکات مثبت و قابل توجه است. تعامل خوب شهرداری با شورا نیز جزء نقاط برجسته ای است که به پیشرفت شورا در جهت مثبت کمک کرده است.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه از این بُعد شورا در حال پخته شدن است و امیدوارم اثراتش را در آینده نزدیک ببینیم، تصریح کرد: البته شورا نقاط ضعفی هم داشته اما آنقدر نبوده که ما را از متن وارد حاشیه کند و به طور کلی توانسته ایم تا حدی به وظایف خود عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: با توجه به تجربه تلخی که در شورای دوره اول به وجود آمد و مردم نیز پاسخ آن را به واسطه عدم اقبال خود پای صندوق های رأی در انتخابات شورای دوره دوم نشان دادند، اعضای شورای چهارم باید از ورود به مسائل سیاسی برحذر باشند.

پیرهادی با اشاره به اینکه آن تجربه تلخ که دوستان اصلاح طلب چه فضایی ایجاد کردند در تاریخ شورا باقی مانده است، اظهار داشت: این اعضا که خودشان باعثو بانی تجربه نخست بودند و همچنین سایر اعضا به طور حتم باید توجه داشته باشند که از ورود به مسائل سیاسی جلوگیری کنند زیرا رویکرد اصلی اداره شهر اجتماعی است و افراد باید سلایق سیاسی خود را برای خود نگه دارند و در اداره شهر دخیل نکنند.

وی ادامه داد: منافع مردم در شهر با مسائل اجتماعی گره خورده بنابراین باید به دنبال این باشیم که منافع و رضایت مندی مردم را متناسب با نگاه های اجتماعی به وجود آوریم علاوه بر این موضوع مردم به واسطه اینکه بخواهیم برایشان در شورای شهر کارهای سیاسی را دنبال کنیم به ما رأی نداده اند، شهروندان از ما شهری با آرامش و خدمات خوب و پیشرفته می خواهند.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به پروژه استعفا دادن که از سوی برخی اعضای شورا مطرح می شود نیز گفت: کسانی که ادعا می کنند از دیگران دلسوزترند و درباره موضوعی ناراحت هستند خودشان استعفا بدهند! برخی ها به واسطه تمایل های سیاسی از رغیب درخواست استعفا دارند درحالی که مشکلات نیز با این حرف ها و اقدامات حل نمی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار