|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۲۵

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: برخی کارخانجات لوازم خانگی از خلا نظارت کافی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان استفاده کرده و محصولات خود را تا ۱۰ درصد گران کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، محمد طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی امشب در گفت و گوی تلفنی با برنامه اقتصادی پایش به بیان دلایل افزیش قیمت لوازم خانگی در سطح بازار پرداخت و با تکذیب انتشار برخی از اخبار مبنی بر اینکه لوازم خانگی ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است، اظهارداشت: در حال حاضر برخی از کارخانجات لوازم خانگی قیمت محصولات خود را با ۱۰ درصد افزایش داده اند.

وی با بیان اینکه محصولات خارجی لوازم خانگی در مقایسه با تولیدات داخلی افزایش قیمت چندانی نداشته اما متأسفانه به صورت محدود به بازار عرضه می شوند، افزود: در شرایط فعلی برخی از کارخانجات لوازم خانگی از خلا نظارت کافی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان استفاده کرده و به تخلفات خود ادامه می دهند.

طحان پور اضافه کرد: بازار خرید و فروش لوازم خانگی بر خلاف آشوب های سال های ۹۰ و ۹۱ در سال ۹۲ با مدیریت مناسب در شرایط مطلوبی قرار داشت و حتی فعالان با افزایش برخی از هزینه های تولید پیش بینی افزایش قیمت لوزام خانگی از ۵ تا ۱۰ درصد را داشتند اما صحبت های مسئولان دولتی در عدم افزایش قیمت کالا ها تا خرداد ماه این ابهام را به وجود می آورد که حتما بعد از خرداد بازار شاهد افزایش قیمت انواع کالاها خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: این امرباعثشده تا برخی افزایش قیمت ها را لحاظ و تعدادی از فروش محصولات خود با امید به افزایش قیمت ها ممانعت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار