|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۳۳

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به تغییر ساختاری در وزارت بهداشت، اخبار انحلال معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت را تکذیب کرد و گفت: معاونت طب سنتی بیشتر از گذشته تقویت می شود.

عباس زارع نژاد در گفت وگو با خبرنگار سلامتخبرگزاری تسنیم، با تکذیب اخباری مبنی بر انحلال معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت، اظهار داشت: چنین چیزی امکان ندارد زیرا نه تنها معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت منحل نشده است بلکه تقویت هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تشکیلات معاونت طب سنتی در مقابل دفتر روابط عمومی وزارت بهداشت فعالیت می کند و معاون مربوطه نیز مشغول فعالیت است، عنوان کرد: البته تغییر در ساختار وزارت بهداشت صورت می پذیرد ولی به هیچ عنوان ربطی به انحلال معاونت طب سنتی و پرستاری ندارد.

به گزارش تسنیم، براین اساس برخی رسانه ها از انحلال معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت خبر داده بودند، بطوریکه عنوان شده است هیئت وزیران در جلسه ۸/۱۰ / ۱۳۹۲ به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد: تصمیم نامه شماره ۴۴۳۵۱ / ت۴۸۹۲۳ن مورخ ۲۸/۲ / ۱۳۹۲ لغو می شود. موضوع این نامه اجازه ایجاد معاونت طب سنتی ایرانی - اسلامی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار