|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۳۷

خبرگزاری تسنیم: زنی جوان از دخالت مادرشوهرش از خرید مانتو گرفته تا وسایل منزل به دادگاه پناه آورد و درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادثخبرگزاری تسنیم، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شوهرم دائم مرا مورد ضرب و شتم قرار می دهد، افزود: تحمل ادامه زندگی در کنار شوهرم را ندارم چرا که زندگی با او مانند جهنم است و تا امروز به خاطر فرزند ۳ ساله ام سختی ها را تحمل کردم.

وی با بیان اینکه ۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، عنوان کرد: مادرشوهرم به زندگی ما دخالت می کند و شوهرم هرچیزی که او بگوید گوش داده و هیچ وقت برای من ارزش قائل نیست.

زن با اشاره به اینکه هر زمانی که دست پخت من به مزاج مادرشوهرم نساخت، به شوهرم گفت که به معنای تنبیه مرا مورد ضرب و شتم قرار دهد، گفت: تاکنون هیچ وسیله ای در منزلمان به سلیقه من نبوده است و حتی مانتویی که شوهرم برایم می خرد، به این شکل است که با مادرش به خرید رفته و برایم تهیه می کند.

زن با بیان این که ناسزا گفتن مادرشوهرم به من به عادت تبدیل شده است، افزود: طی ۷ سال جرأت نکردیم یک تولد گرفته یا برای ناهار یا شام به بیرون برویم چرا که مادرشوهرم این طور می خواست.

وی با اشاره به مسافرت خود طی ۷ سال زندگی، گفت: سه بار در سال های ابتدایی زندگی به مشهد رفتیم که در آن جا نیز مادرشوهرم همراه ما بود.

زن در مقابل قاضی پرونده عنوان کرد: شوهرم مطرح می کند تنها به دلیل اینکه پدر ندارم با من ازدواج کرده است و به خاطر اینکه سایه سرم شده است، هر شب باید مرا مورد ضرب و شتم قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز به دادگاه پناه آوردم، افزود: شوهرم از بی پدر بودن من سوء استفاده کرده و همراه مادرش زندگی را مانند جهنم برایم کرده است.

زن با تأکید بر اینکه باید هرچه زودتر از شوهرم جدا شده و به کابوس هایم پایان دهم، اظهار داشت: دخالت های مادرشوهرم به حدی است که شوهرم از خود اراده نداشته و با دستور مادر شوهرم هر بلایی خواستند سرم در آورند.

وی با اشاره به اینکه آنقدر خسته ام که حاضرم به خاطرت به دست آوردن آرامش از حضانت فرزندم بگذرم، افزود: می دانم اگر شوهرم از درخواست طلاقم با خبر شود. باز هم مرا مورد ضرب و شتم قرار می دهد ولی دیگر مجبور به این کار بودم.

زن بار دیگر در مقابل قاضی در حالی که بدنش به لرزه افتاده بود، گفت: تنها پناه من دادگاه است چرا که قانون باید مرا از چنگال شوهر و مادرشوهرم در بیاورد تا دیگر کسی نباشد که با منت سایه سر مرا مورد ضرب و شتم قرار دهد.

وی ادامه داد: مدارک مربوط به پزشکی قانونی را دارم و چند همسایه نیز حاضر هستند در خصوص مورد ضرب و شتم قرار گرفتن من شهادت دهند؛ من فقط طلاق می خواهم.

بعد از چند دقیقه سکوت، قاضی پرونده از زن خواست که شهود و مدارک را ارائه دهد و از سوی قاضی حکمی مبنی بر احضار مرد برای جلسه آینده صادر شد و جلسه به پایان رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار