|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۵۷

خبرگزاری تسنیم: در پنجمین جلسه مشترک با مسئولین نظارتی گمرکات استانی، پیشگیری از بروز تخلف، مهمترین اولویت دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران اعلام شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علیرضا مقدسی مشاور رئیس کل و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران در پنجمین جلسه مشترک با مسئولین نظارتی گمرکات استانی گفت: رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران بر بهره گیری اثربخش تر از بازرسان استانی و ظرفیت سازی بهینه در امور بازرسی تاکید کرده و هم اکنون پیشگیری از بروز تخلف مهمترین اولویت دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد به شمار می رود.

وی، بر لزوم تعامل و هماهنگی بازرسان و حسابرسان استانی با مدیریت گمرک مربوطه تاکید کرد و استفاده از نتایج آسیب شناسی تخلفات رخ داده در سنوات گذشته را عامل مهمی در جلوگیری از اتفاقات مشابه دانست.
بنابراین گزارش، پنجمین جلسه از سلسله جلسات مشترک اداره کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران به گمرکات استان بوشهر اختصاص داشت و در این جلسه علاوه بر احمد پورحیدر ناظر گمرکات استان بوشهر، رئیس و اعضای گروه نظارتی آن استان و همچنین معاونین و روسای دفتر بازرسی نیز حضور داشتند.
در این جلسه که در دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، پس از استماع گزارش عملکرد گمرکات استان بوشهر توسط ناظر گمرکات این استان، مقرر شد تا برخی نکات مطرح شده در این دیدار در اسرع وقت رسیدگی و به اطلاع دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران رسیده شود.
این گزارش می افزاید: دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران به تازگی اقدامات جدیدی را در حوزه بازرسی و نظارت بر عملکرد گمرکات شروع کرده است که می توان در این خصوص به بازدید های دوره ای و منظم گروه های بازرسی این دفتر از گمرکات اجرایی و افزایش نظارت بر گمرکات استانی اشاره کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار