|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۱۱

دولت مصوب کرد:

در جلسه هیات دولت لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جاسک از سوی اعضای دولت به تصویب رسی، ضمن اینکه دولت مصوب کرد تا به نهاده ها و عوامل تولید کشاورزی نیز یارانه بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیات دولت بعدازظهر یکشنبه به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل جلسه داد و مهم ترین مسائل کشور از سوی اعضای دولت مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت. در این جلسه همچنین، پرداخت یارانه نهاده ها و عوامل تولید کشاورزی از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

با تصویب هیات وزیران، به وزارت دادگستری اجازه داده شد تا نسبت به پاراف و امضای موقت موافقتنامه های استرداد مجرمین و انتقال محکومین به حبس بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا اقدام کند.

صدور مجوز مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری هند نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز هیات دولت بود.

در ادامه این جلسه وزیر جهاد کشاورزی گزارشی در خصوص پدیده خشکیدگی درختان بلوط در جنگل های زاگرس، عوامل آن و راهکارهای پیشگیری، کنترل و مقابله با این پدیده به هیات وزیران ارایه داد.

بر این اساس و با توجه به اهمیت جنگل های زاگرس در توسعه و تمدن غرب کشور و لزوم توجه به این موضوع، مقرر شد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور حمایت های لازم را به منظور اجرای طرح های مدیریت و احیای جنگل های زاگرس به عمل آورند.

همچنین در راستای پایداری جنگل های زاگرس، مقرر شد توسعه جنگل کاری اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار