|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۳۳

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:

خبرگزاری تسنیم: معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش گفت: همزمان با تولید کتاب های درسی جدیدالتألیف پایه های پنجم و نهم، برنامه راهنمای حوزه ها، عناوین دروس، اهداف دوره ها تکمیل و ارائه می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان اظهار داشت: معلم نقش اساسی و کلیدی در تربیت نسل ها دارد از این رو این قشر جامعه باید مطالعات و زمینه فکری خود را گسترش دهد.

وی افزود: آموزش و پرورش به خودی خود یک ملت است، همه کسانی که به سرنوشت کشور و جامعه خود تعلق خاطر دارند، در قبال آموزش و پرورش مسئولیت دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تأکید ویژه مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی در سال های گذشته تصریح کرد: در راستای تبیین اقتصاد مقاومتی، ۶۰۰ مفهوم در کتاب های درسی دوره ابتدایی، به منظور توسعه و شکوفایی اقتصادی، حمایت از تولید داخلی، اصلاح الگوی مصرف، تغییر داده شده است.

حجت الاسلام محمدیان افزود: همزمان با تولید کتاب های درسی جدیدالتألیف پایه های پنجم و نهم، برنامه راهنمای حوزه ها، عناوین دروس، اهداف دوره ها تکمیل و ارائه می شود.

وی با اشاره توسعه شخصیت انسان ها به عنوان یکی از وظایف آموزش و پرورش گفت: تربیت است که می تواند آدمی را از حالت غریزی به حالت فطری او برساند و معلمان باید در این راه نه تنها ارائه طریق، بلکه همچون پیامبران همراه با دانش آموز شده و دست در دست او را به سر منزل مقصود برساند.

حجت الاسلام محمدیان به ارائه گزارش عملکرد این سازمان در سال ۹۲ و تبیین و تشریح فعالیت های سال ۹۳ پرداخت و افزود: فرهنگیان در سال اقتصاد و فرهنگ نقشی مهم و تاثیرگذار دارند و باید معلمان نقش محوری و موثر در تبیین فرهنگ و اقتصاد داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار