|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۹۶

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان این که هیچ تفاهمنامه ای با وزارت تعاون در حوزه مسکن نداشته ایم، گفت: وزارت راه و شهرسازی ماموریت اجرای مسکن اجتماعی را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول کرده است.

حامد مظاهریان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیمدر پاسخ به این پرسش که آیا تفاهم نامه مسکن امید بین وزارتخانه های راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شده است، اظهار کرد: پیشنهاد طرح مسکن امید را وزارت تعاون داده و هنوز در حد یک ایده است ولی تا کنون هیچ تفاهمنامه ای با وزارت تعاون درباره مسکن امید امضا نشده است.

وی با اشاره به این که مسکن امید با هدف خانه دار کردن کارگران مطرح شده است، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب را به عنوان متولی طرح اجرای مسکن اجتماعی تعیین کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر این اساس ۱۰ میلیارد تومان به عنوان مبلغ اولیه برای طرح مسکن اجتماعی از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین اعتبار شده است.

مظاهریان با تاکید بر این که مسکن اجتماعی در تعاریف بین المللی به مسکنی گفته می شود که هدفش خدمت رسانی اجتماعی، باز توزیع ثروت و امنیت اجتماعی است، اجرای مسکن اجتماعی را بر عهده بنیاد مسکن دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا کارگروه مسکن اجتماعی برای پیگیری اهداف این طرح در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار