|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۳۹

یک مقام مسئول در توانیر، جزئیات تعرفه تشویقی با تخفیف ویژه برق به مشترکان صنعتی و کشاورزی را اعلام کرد.

محمد جواد شریفی در گفتگو با مهر درباره جزئیات تعرفه تشویقی مصرف برق مشترکان صنعتی و کشاورزی، گفت: برای مشترکان کشاورزی مشوق هایی مالی در صورت کاهش در مصرف برق به ویژه در ساعات پیک تابستانی تعریف شده است.

معاون هماهنگی و نظارت بر خدمات مشترکین توانیر با اعلام اینکه این تعرفه تشویقی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه پیش بینی شده است، تصریح کرد: در صورت مراجعه مشترکان دارای چاه آب کشاورزی به شرکت های برق و آمادگی برای کاهش مصرف برق در ساعات پیک به این مشترکان تعرفه تشویقی اختصاص می یابد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در ساعات پیک مصرف و خاموش نگه داشتن چاه های آب در ساعات پیک از پرداخت هزینه برق مصرفی در آن ماه معاف خواهند شد، اظهار داشت: اگر مشترکان کشاورزی در ساعات پیک اقدام به صرفه جویی کنند از ۲۰ ساعت مصرف برق به صورت رایگانی و مجانی برای روشن کردن چاه آب و آبیاری مزارع خود در ساعات غیر پیک برخوردار خواهند شد.

وی همچنین در خصوص جزئیات تخصیص تعرفه های تشویقی مصرف برق به مشترکان صنعتی، توضیح داد: تمام مشترکان صنعتی با قدرت بیش از یک مگاوات در یک طرح جدید به نام طرح ذخیره عملیاتی علاوه بر همکاری در طرح تعطیلات تابستانی این امکان را خواهند داشت که با اعلام همکاری و امضای موافقتنامه با شرکت های برق از تخفیف های بی سابقه ای برای کاهش بهای برق مصرفی صنعت خود برخوردار شوند.

شریفی افزود: از این رو در صورت کاهش نرخ ساعت پیک(اوج مصرف) به نرخ میان باری در صورت اعلام آمادگی به همکاری در ماه های تیر و مرداد و همچنین برخورداری از نرخ کم باری برای تمامی ساعات مصرف روزهای همکاری برای آن دسته از مشترکان صنعتی که با اعلام نیاز شرکت برق به کاهش برق مصرفی خود در ساعات پیک بار اقدام کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار