|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۹۸

رییس رسانه ملی درباره تبلیغ کتاب در تلویزیون تأکید کرد: کتابخوانی با برنامه های صداو سیما در کشور متحول شده و کمتر شبکه ای است که شما آن را باز کنید و ببینید در حوزه کتاب بحثی ندارد.

گروه فرهنگی مشرق- سیدعزت الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما در حاشیه اختتامیه دوازدهمین اجلاس فناوری و رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره حذف تبلیغات از برنامه های کودک اظهار کرد: این را که گفتیم رفت.

وی به دلیل قراری که می گفت برای رسیدن به آن دیرش شده است، ادامه سوال مهر را قطع کرد و گفت: اصلا این را گفتیم رفت و موضوع مهمی نیست.

ضرغامی همچنین سوال دیگر مهر درباره تبلیغ کتاب در تلویزیون و اینکه آیا در آینده شاهد تبلیغ مستمر کتاب و همکاری با ناشران در سیما خواهیم بود یا خیر؟ تصریح کرد: رسانه ملی در حوزه کتاب در سالیان اخیر فعالیت های بسیار گسترده ای داشته است. اصلا کتابخوانی با برنامه های صداو سیما در کشور متحول شده است.

وی ادامه داد: به ویژه در ارتباط با ایام برگزاری نمایشگاه می بینید که تقریبا برنامه های اکثر شبکه های ما به پوشش از نمایشگاه کتاب معطوف می شود. به این ترتیب که هم گزارش های مناسب از نمایشگاه روی آنتن می رود و هم دستاوردهای حوزه کتاب با حضور کارشناسانی که با حضور در برنامه های تلویزیونی در این حوزه صحبت می کنند، بررسی می شود.

ضرغامی یادآور شد: کمتر شبکه ای است که شما آن را باز کنید و ببینید در حوزه کتاب بحثی ندارند.

رییس رسانه ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه مشکلات رسانه ملی با دولت برطرف شده است؟ گفت: بعدا می گویم. ما با کسی مشکل نداریم.

او در پاسخ به سوالی درباره قطعی بودن پخش مسابقات جام جهانی از تلویزیون گفت: بعدا انشالله.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار