|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۲۲

سخنگوی ستاد بیمه سلامت در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی از صدور معرفی نامه از امروز برای استفاده از خدمات بستری در بیمارستا ن های دولتی خبر داد.

مهدی میرشاه ولد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: افرادی که در سایت بیمه سلامت ثبت نام کرده و استعلام بیمه ای آنها انجام شده است، می توانند در صورت نیاز به خدمات بیمارستان های دولتی و غیر دولتی طرف قرارداد، به شعبات سازمان بیمه سلامت در استان تهران و شهرستان ها مراجعه کرده و نسبت به دریافت معرفی نامه برای بستری شدن اقدام کنند.

وی با اشاره به تعداد ۵۵۷ بیمارستان طرق قرارداد در سراسر کشور و ۴۰ بیمارستان در تهران، افزود: صدور دفترچه بیمه سلامت از اول خرداد آغاز می شود و اطلاعات لازم از طریق پیامک به شماره تلفن ثبت نام شدگان در سایت، ارسال خواهد شد.

سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی تصریح کرد: تا این لحظه دو میلیون و ۹۵۵ هزار نفر در قالب یک میلیون و ۲۴۸ هزار خانوار در سایت بیمه سلامت ثبت نام کرده اند که بیشترین تعداد مربوط به استان تهران با ۵۳۰ هزار نفر و استان های خراسان رضوی و آذربایجان غربی در مراتب بعدی قرار دارند ضمن اینکه استان کهکیلویه و بویراحمد با هشت هزار و ۴۰۰ نفر کمترین تعداد ثبت نامی را داراست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار