|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۷۴

معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت از خرید بیش از ۵۷۰ هزارتن گندم کشاورزان تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: این میزان خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی۴۶ درصدی داشته است.

عباس قبادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به اینکه عملیات خرید گندم در حال حاضر در ۹ استان در حال انجام است، گفت: عملیات خرید گندم در حال حاضر در ۹ استان ایلام، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، کرمانشاه، و کهگیلویه و بویر احمد بدون هیچ مشکل و با پرداخت به روز بهای گندم کشاورزان در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: بیشترین میزان خرید گندم مربوط به استان های خوزستان با حدود ۳۵۷ هزارتن، فارس با خرید بیش از ۷۴هزارتن و بوشهر با بیش از ۶۷هزارتن گندم است.

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت افزود: مقدار۵۷۰هزار تن گندم خریداری شده در قالب بیش از ۶۰هزارمحموله به۱۰۲ مرکز خرید تحویل داده شده و بالغ بر۵۰۰میلیارد تومان وجوه گندم ها به روز به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی از خرید بیش از ۵۷۰ هزارتن گندم از کشاورزان تا تاریخ ۱۴اردیبهشت ماه خبردادوگفت: این میزان خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی۴۶ درصدی داشته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار