|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۵۶

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارگروهی متشکل از نمایندگانی از مجلس، کمیسیون سلامت شورا و سازمان محیط زیست به منظور کاهش الزام سن معاینه فنی خودروها تشکیل می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رحمت الله حافظی از برگزاری جلسه مشترک کمیسیون سلامت شواری شهر تهران با فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: در این جلسه نماینده سازمان محیط زیست نیز حضور داشت؛ در این جلسه درباره مباحثآلودگی هوا، صوت، آب و مواد غذایی و زباله های بیمارستانی بحثو بررسی شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه کاهش سن معاینه خودروها از ۵ به ۲ سال موضوع دیگر این جلسه بود، اعلام کرد: از اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس درخواست شد تا مقدمات کاهش الزام معاینه فنی خودروها از ۵ به ۲ سال را فراهم کنند.

به گفته حافظی قرار شد کارگروهی متشکل از نمایندگان مجلس، کمیسیون سلامت شورا و نماینده سازمان محیط زیست به منظور بررسی و پیگیری این موضوع تشکیل شود.

وی همچنین درباره آلودگی مواد غذایی نیز، گفت: میزان نیترات موجود در برخی مواد غذایی همچون سیب زمینی، پیاز، خیار و گوجه فرنگی بیش از حد مجاز است البته منتظر ارسال گزارش پایش مجدد این مواد غذایی از سوی سازمان میادین میوه و تره بار هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار