|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۵۲

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری:

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: موضوع پیگیری قضایی پسماندهای قاشیه زرد و پاکسازی آن از سوی محیط زیست به تصویب اعضای کارگروه مدیریت پسماند در سال ۹۳ رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، شوکتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تشکیل اولین کارگروه مدیریت پسماند در سال ۹۳ در محل بخشداری فشافویه باحضور اعضای این کارگروه خبر داد.

وی گفت: این کارگروه با توجه به مشکلات عدیده پسماند در شهرستان ری و به ویژه در بخش فشافویه و به منظور بررسی مشکلات این بخش برگزار شد. از جمله مهمترین موضوعات مورد بحثدر این کارگروه بررسی آخرین اقدامات به عمل آمده در خصوص پاکسازی اراضی قاشیه زرد در حوزه شهرستان ری بود.

وی از پیگری موضوعات مرتبط با ساماندهی نخاله های ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد و شهر سنگ و همچنین بررسی طرح جامع و تفضیلی پسماند شهرستان با همکاری بخشداری و شهرداری ها به عنوان دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه یاد کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با اشاره به اینکه موضوع پیگیری قضایی پسماندهای قاشیه زرد و پاکسازی آن از سوی محیط زیست به تصویب اعضای این جلسه رسید تصریح کرد: پیگیری احداثپاسگاه استقرار یگان حفاظت منابع طبیعی جهت نظارت بیشتر در منطقه فشافویه از طریق اداره منابع طبیعی استان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

شوکتی در پایان گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد محلی برای بازیافت و دفن پسماندهای کانی(نخاله های ساختمانی و سنگبریها) جهت اعلام نظر کارشناسی محیط زیست از سوی بخشداری فشافویه معرفی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار