|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۵۳

با حضور رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی،

خبرگزاری تسنیم: مسیر صلح موزه جمعیت هلال احمر کشورمان با حضور رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، با حضور پیتر مائور رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی، مسیر صلح موزه جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر افتتاح شد، این مسیر از خیابان ولی عصر(عج) تهران برای بازدید کنندگان بازگشایی شده است که در طول مسیر نمادهای فعالیت هلال احمر ایران از سال ۱۳۰۱ به نمایش درآمده است.

براین اساس سید احمد موسوی دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران نیز در مراسم افتتاحیه مسیر صلح موزه جمعیت هلال احمر که با حضور پیتر مائور رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ صورت پذیرفت، با اشاره به نزدیکی به روز جمعیت هلال احمر اظهار داشت: صلح جهانی در راستای تفاهم بین المللی ایجاد می شود و هلال احمر نیز خدمات ارزنده ای را در راستای صلح جهانی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ با حضور در مناطق جنگ زده و پرخطر از نزدیک با مشکلات این افراد آشنا می شود، گفت: امیدواریم شاهد همکاری های بیشتر فی مابین کمیته صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه های کاهش التهاب در جهان افزایش مشارکت مردم است، عنوان کرد: مردم می توانند با ایفای نقش پررنگ تر گام مهمی را در راستای کاهش التهابات جوامع بشری بردارند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به ۹۲ سالگی این جمعیت خاطرنشان کرد: با افتتاح این مسیر مسیر صلح موزه جمعیت هلال احمر که نشان دهنده گذشته ما است می توانیم به آینده متصل شویم و این نقش ارتباط و پیونددهنده را موزه ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار