|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۹۱

گیل آبادی با انتقاد از برخی بی اخلاقی ها؛

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با انتقاد از برخی شایعات، گفت: نباید گرایش های سیاسی تبدیل به بی ایمانی و بداخلاقی شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، شهرام گیل آبادی با اشاره به بد اخلاقی ها و کج اندیشی ها در خصوص شهردار پایتخت و شایعات اخیر درباره فرزندش، اظهار داشت: شهرداری تهران به مثابه یک جهان شهر، کارهای متعدد و متنوعی را در رأس حرکت جهادی خود قرار داده است و این اقدامات متعدد و متنوع که برای خدمت و ارزش گذاشتن به مردم در جامعه اسلامی انجام می شود، بدون هیچ وقفه ای از سوی شهرداری تهران در حال انجام است. به طوری که خدمت به مردم پایتخت محور و هدف اصلی برنامه های شهرداری به شمار می آید.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران و مسئولان شهری در تلاشند که روز به روز خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان ارائه شود، افزود: تلاش مجموعه شهری برای خدمات رسانی به این دلیل است که مردم طعم جامعه اسلامی را در اوج آرامش بچشند، اما این روزها شاهد بداخلاقی ها، کج اندیشی ها و ذهنیت های منفی بعضی از افراد با گرایش های سیاسی هستیم که می خواهند در خدمت به مردم خلل وارد کرده و مدیریت شهری را درگیر حواشی باطل کنند، این موضوع چیزی جز کج اندیشی، بد اخلاقی و بی ایمانی نیست.

گیل آبادی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران کار خود را با استحکام هر چه تمام تر برای خدمت به مردم و بدون توجه به حواشی انجام می دهد، تصریح کرد: شهردار محبوب تهران که منتخب علقه ای مردم است و طبق نظر سنجی ها در اوج محبوبیت عملکردی در تهران قرار دارد، روز به روز با پشتکار هر چه تمام تر و در اوج حکمت و دانایی و برنامه ریزی ودرایت خدمتش را گسترده تر می کند.

وی با اشاره به اینکه ما فرصتی برای پاسخگویی به نکات باطلی که بیشتر حق الناس است نداریم، گفت: متاسفانه یک روز با شایعه دستگیری پسر شهردار مواجه هستیم و یک روز دیگر با شایعه اینکه شهردار تهران کار خود را رها کرده و رفته است. به این ترتیب می خواهند استحکام خانواده شهرداری تهران را از بین برده و به آن ضربه بزنند تا خدمات رسانی به مردم دچار خلل شود، اما خوب است که مطلع باشند که نباید گرایش های سیاسی تبدیل به بی ایمانی و بداخلاقی شود چرا که اینها بیشتر صورت جنگ روانی و البته جنگ روانی ای از مد افتاده دارد که دست افراد با غرض در آن رو است.

گیل آبادی اضافه کرد: ما همه این موارد را مصداق واقعی ظلم به مردم می دانیم و خوب است که این بداندیشان مطلع باشند که تمامی این شایعات، شایعات رنگ باخته است که مردم باور نمی کنند و به هیچ کدام از تیترهای رنگین روزنامه های خاص پاسخی نمی دهند و وقعی نمی نهند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: شهرداری تهران به مردم این اطمینان را می دهد که هیچ کدام از این شایعات به کار شهرداری لطمه نمی زند و کماکان خدمت به مردم با قدرت هر چه تمام تر ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: این فضاسازی ها، دروغ ها، افتراها و جنگ های روانی هیچ کدام پایه و اساس ندارد و همه اینها تکذیب می شود و ما چون اساسا خدمت به مردم را در راس امور می دانیم وقتی برای پاسخگویی به آنها نداریم.

گیل آبادی به یکی از روزنامه هایی که تیتری با عنوان " توضیح شهردار تهران درباره زندان رفتن پسرش " زده است اشاره و بیان کرد: این تیترها، تیترهایی رنگارنگ و دور از ذهن است و دست این افراد برای مردم رو شده است. در واقع این مطلب یک افترا، دروغ پردازی و جنگ روانی است. این افراد با این اقدام می خواهند بگویند که پسر شهردار زندان رفته است اما کی پسر شهردار به زندان رفته و چرا چنین دروغ هایی در یک روزنامه کثیر الانتشار مبنا قرار می گیرد؟

وی تاکید کرد: به هر حال ما این حق را برای خود قائلیم که با این روزنامه ها و با این شایعات و دروغ پردازی ها به شکل قانونی برخورد کنیم و به یقین در مجامع و محاکم صالحه این نکات قابل پیگیری هستند. شهرداری بی شک به مردم این اطمینان را می دهد که هیچ نکته ای از نظر مردم حکیم و معرفت اندیش پوشیده نیست و مردم خودشان می توانند در این زمینه قضاوت کنند.

وی اضافه کرد: اساسا هیچ گرایش سیاسی که خط به بی ایمانی بدهد برای ما ملاک و ارزش نیست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شهرداری تهران مصداق مدیریت جهادی است و شهردار تهران مصداق مدیری با معرفت جهادی و مدیری استراتژیک است. ما اساسا برای این حواشی ارزشی قائل نیستیم و این ها را ملاک قرار نمی دهیم و به طور قطع خدمت به مردم با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار