|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۹۲

وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از اقدام وزارت ورزش و جوانان:

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان با انتقاد شدید نسبت به ادغام مسئله ورزش و موضوع جوانان در این وزارتخانه، کنار هم قرار گرفتن این دو موضوع را مصداق ضرب المثل سرکنجبین و صفرا دانست و در واکاوی ساختار این وزارتخانه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی در نخستین جلسه شورای راهبردی امور جوانان عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گردهم آمدن صاحب نظران حوزه های مختلف را برای رسیدن به یک استراتژی واحد از اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد و انتقاد از اولویت نداشتن موضوع جوانان اظهار داشت: متأسفانه به موضوع جوانان به یک مقوله با اولویت بالا پرداخته نشده است و این موضوع به دلیل نگاه و انتزاعی در برهه های مختلف است که باعثجلوگیری از تحقق یک همگرایی در موضوع جوانان است.

وی واگرایی حول موضوع جوانان را منجر به کاهش توانمندی ها عنوان کرد و افزود: متأسفانه موضوع جوانان در اقدامی که اگر آن را نخواهیم بگوییم نامیمون ولی نامناسب در کنار ورزش قرار گرفت و وزارت ورزش و جوانان مصداق مثل سرکنجبین و صفراست. چرا که این موضوع باعثشده تا مسئله جوانان در حاشیه مسئله ورزش قرار گیرد و به دلیل آنکه ورزش به خودی خود دارای جذابیت های زیادی است و این مسئله باعثشده تا مسائل تعیین کننده جوانان در حاشیه قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از قرار گرفتن حوزه اصلی جوانان و فرعی ورزش در کنار یکدیگر گفت: این مسئله باعثشده تا ورزش که یکی از مسائل درون حوزه جوانان است در جای بزرگتری بنشیند و مدیران با توجه به حساسیت عجیبی که در حوزه ورزش وجود دارد مجبور می شوند تا از مووضع جوانان غافل شوند.

وی ادامه داد: ادغام وزارت ورزش و جوانان مجددا باید مورد واکاوی و بازمهندسی قرار گیرد و ساختار جدیدی برای آن تعیین شود که پیگیری این موضوع وظیفه ملی ماست.

گودرزی در پایان با تشکر از صالحی امیری، حسام الدین آشنا، ملاوردی و دیگر مهمانان این نشست ابراز امیدواری کرد تا جلسات آینده این شورا با جدیت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار