|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۱۴

وزیر ورزش و جوانان:

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نخستین جلسه شورای راهبردی امور جوانان هیچ مصوبه ای نداشت، بحثتفکیک وزارتخانه ورزش و جوانان را منوط به نتیجه جلسات شورای راهبردی دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی در حاشیه نشست شورای راهبردی امور جوانان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نشست امروز هیچ مصوبه ای نداشت اظهار داشت: مدتهاست ما به دنبال پیگیری مصوبات قبلی و دستورالعمل های گذشته بودیم ولی به دلیل تفاوت دیدگاه های مسئولان همگرایی شکل نمی گرفت و در این جلسه با حضور صاحبنظران تلاش شد تا اولویت بحثجوانان احصاء شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امسال نیز هفته جوان تنها دارای برنامه های جشنواره محور است گفت: هفته جوانان امسال همچون سنوات گذشته است و به جز چند دیدار سمبلیک کماکان جشنواره محور برگزار خواهد شد.

گودرزی در پایان با اشاره به تفکیک وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هنوز مطالعه میدانی پیرامون تفکیک رخ نداده ولی نظر کارشناسان این است که ادغام ورزش و جوانان در یک وزارتخانه صحیح نبوده است ولی تفکیک این وزارتخانه نباید عجولانه انجام شود و اظهار نظر راجع به آن منوط به تصمیم گیری نهایی شورای راهبردی امور جوانان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار