|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۰۷

مدیرکل صنایع فلزی و معدنی سازمان حمایت در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل صنایع فلزی و معدنی سازمان حمایت با تکذیب افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی، گفت: سازمان حمایت با فروشندگانی که حاضر به فروش محصولات خود نباشند برخورد لازم را انجام خواهد داد.

شهرام میرآخرلو در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، در رابطه با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت لوازم خانگی، اظهارداشت: هیچ افزایش قیمتی در حوزه لوازم خانگی اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر در بازار لوازم خانگی رکود تقاضا وجود دارد، افزود: البته هر گونه تغییر قیمتی در بخش لوازم خانگی باید با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت گیرد.

مدیرکل صنایع فلزی و معدنی سازمان حمایت اضافه کرد: متأسفانه مسئولان فروش لوازم خانگی بدون هیچ منطقی اقدام به انتشار اخبار گرانی لوازم خانگی را مطرح کرده اند در حالی که با نظارت بازرسان سازمان حمایت هیچ افزایش قیمتی به سازمان گزارش نشده است.

میرآخرلو تصریح کرد: بازار در حال کنترل بوده و آمار تولید و واردات واحدهای تولیدی در حال ارزیابی است به نحوی که هیچ احتکاری از ناحیه تولید و واردات لوزام خانگی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان حمایت با فروشندگانی که حاضر به فروش محصولات خود نباشند برخورد لازم را انجام خواهد داد، گفت: اگر هم اتفاقاتی در بازار در حال وقوع باشد متوجه اصناف فروشنده و بخش توزیعی لوزام خانگی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار