|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۵۸

دو عنوان کتاب تازه منتشر شده استاد شهید مطهری با عناوین «خدا در اندیشه انسان» و «خدا در زندگی انسان» عصر امروز(سه شنبه ۱۶ اردیبهشت) در فرهنگسرای شفق رونمایی می شود.

گروه فرهنگی مشرق- این دو کتاب به مناسبت گرامیداشت مقام معظم از استاد شهید مطهری به تازگی منتشر شده است. سخنرانان این مراسم رونمایی علی مطهری و عماد افروغ از چهره های فرهنگی کشور هستند.

براساس این گزارش، در این برنامه کتاب نظریه فرهنگی شهید مطهری به نویسندگی مهدی جمشیدی به مناسبت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی معرفی خواهد شد.

کتاب «خدا در اندیشه انسان» مشتمل بر پنج سخنرانی استاد شهید آیت الله مطهری در سال ۱۳۵۴ هجری شمسی است که در جمعی که بیشتر آن ها را دانشجویان و قشر تحصیلکرده تشکیل می دادند، ایراد شده است. این مباحثدرباره شناخت خدا و ریشه پیدایش فکر خدا در بشر با توجه به شبهات طرح شده از سوی دانشمندان ماتریالیست است که در ضمن آن به نقادی ذهن انسان نیز پرداخته شده است.

کتاب «خدا در زندگی انسان» هم عنوان پنج جلسه سخنرانی استاد شهید آیت الله مطهری در یکی از مساجد تهران در سال ۱۳۵۴ هجری شمسی است.

این مراسم رونمایی عصر امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای شفق برگزار می شود، علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند به نشانی خیابان سیدجمال الدین اسد آبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۶-۰۲۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار