|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۸۰

شاکری در جلسه امروز شورای شهر مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: استفاده از نقشه های ماهواره ای برای تغییرات تهران در حوزه ساخت و ساز امر پسندیده ای استو باید از آن بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، مجتبی شاکری در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در نطقی خارج از دستور چند تذکر مطرح کرد و گفت: همه اعضا در عنصر نظارت تأکید دارند در این بین شیوه استفاده از نقشه های ماهواره ای پیشنهاد پسندیده ای است که از سوی برخی اعضای شورا مطرح شده که این امکان را فراهم می کند به طور منظم تهران را در زمینه ساخت وسازهای درحال انجام آن را رصد کرد و از انجام این امور غافل نشد.

وی در ادامه همچنین گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا یا شهرداری طرح یا لایحه ای برای ۳۷۴ محله شهر تهران ارائه دهند تا در نام ای جهت فرهنگ سازی برای افزایش جمعیت اجرا شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در بحثدیگری از اظهارات خود گفت: در شهرداری منطقه ۱۳،۱۷ فرزند شهید شاغل هستند که سقف اضافه کاری برای آنها بسته شده از شهرداری منطقه ۱۳ می خواهم اقدامی در این زمینه انجام دهد.

شاکری خاطرنشان کرد: فکر می کنم شورای شهر از لحاظ پوشش خبری و رسانه ای مظلوم است چرا که به دلیل همزمانی جلسات شورا با جلسات مجلس شورای اسلامی آن طور که باید به اخبار شورا توجه نمی شود.

وی افزود: به عقیده بنده باید فکری جدی برای این موضوع کرد و جلسات شورای شهر را همزمان با جلسات مجلس برگزار نکنیم تا پارلمان شهری بتواند به جایگاه مناسب تری دست یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار