|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۸۴

مدیرعامل شرکت آزادراه قم - گرمسار با بیان اینکه هر ۵۰ کیلومتر یک مجتمع خدماتی و یک پمپ ساخت برای آزادراه قم – گرمسار در نظر گرفته شده است، گفت: مسیر ۱۲۰ کیلومتری نیشابور - مشهد در حال انجام مطالعات مقدماتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک لارتی در مراسم بازدید از آزادراه قم - گرمسار با بیان اینکه در زمان پیچ کاری ۲۲۰۰ نفر نیروی مستقیم در این پروژه کار می کنند گفت: ۸۵۰ دستگاه ماشین آلات در این پروژه مشغول به کار هستند.

وی افزود: نسبت به برآورد اولیه افزایش قیمت آهن آلات و قیر موجب ۳۰ درصد افزایش هزینه پروژه را داشته است که به طور حتم افزایش قیمت ها در قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

وی با بایان اینکه در محل عوارضی ساختمان پیش ساخته پاسگاه پلیس راه در نظر گرفته شده است گفت: سه تا چهار مجتمع خدمات رفاهی در این آزادراه ساخته می شود که بر این اساس هر ۵۰ کیلومتر یک مجتمع خدماتی و یک پمپ سوخت خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آزادراه قم - گرمسار با بیان اینکه از کل آزادراه گرمسار تا مشهد ۹۰۰ کیلومتر باقی مانده است که سه هزار میلیارد تومان هزینه برای آن پیش بینی شده است گفت: مطالعات نیشابور - مشهد در مرحله مقدماتی قرار دارد که ۱۲۰ کیلومتر طول این مسیر است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار