|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۸۱

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به تسنیم عنوان کرد

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش در خصوص برگزاری ازمون استخدامی ویژه مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدماتی گفت اطلاعات نیروهای خرید خدماتی درآموزش و پرورش وجود دارد به همین دلیل اطلاعات آنها را از استان ها نخواسته ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم تقدیر از معلمان نمونه شهرستان های استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی براینکه هم اکنون آموزش و پرورش در حال جمع آوری مدارک مربیات پیش دبستانی برای برگزاری آزمون استخدامی است اما اقدامی در رابطه با نیروهای خدماتی انجام نمی شود در حالی که طبق قانون این آزمون باید برای مربیان پیش دبستانی و نیروی خرید خدماتی برگزار شود اظهار داشت: اطلاعات نیروهای خرید خدماتی در آموزش و پرورش وجود دارد به همین دلیل اطلاعات این افراد را از استان ها نخواسته ایم.

وی افزود: با آقای عسگری آزاد معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری درخصوص برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدماتی مذاکره کرده ایم.

وی در خصوص برنامه آموزش و پرورش برای سامندهی ۵۸ هزار نیروی مازاد افزود: بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی آماده ابلاغ است و ظرف امروز و فردا به استان ها ابلاغ می شود جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.

با تمهیدات پیش بینی شده در این بخش نامه بخش عمده ای از این نیروهای مازاد به کار گرفته می شوند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که امسال سه هزار نیرو در آموزش و پرورش بازنشسته می شوند برای جبران این نیروها چه برنامه هایی دارید گفت: آموزش و پرورش هیچ جزب و استخدامی ندارد و هرگونه جذب این نیرو تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می شود.

فانی در خصوص ثبت نام دانش آموزان گفت: ثبت نام دانش آموزان از اول خرداد آغاز می شود و تلاش می کنیم که ثبت نام ها هرچه زودتر تمام شود تا اطلاعات و آمار لازم در اختیار ما قرار بگیرد و بتوانیم براساس این اطلاعات ساماندهی نیروی انسانی را انجام دهیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار