|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۲۶

یک واردکننده خوراک دام و طیور در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره یکی از شرکت های وارد کننده خوراک دام و طیور با شکایت از عدم رسیدگی سازمان دامپزشکی تهران به مشکلات وارد کنندگان گفت: تمدید مدت اعتباری که این سازمان برای مجوز ها تعیین کرده است دردسر ساز شده است.

سید نصراله حسینی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، در مورد مشکلات واردکنندگان خوراک دام و طیور گفت: در حال حاضر برای واردات خوراک دام و طیور نیازمند مجوز از سازمان دامپزشکی تهران هستیم.

وی ادامه داد: اما مشکل عمده، در راستای تمدید مجوزهایی است که سازمان دامپزشکی تهران سال گذشته برای واردات صادر کرده است. سال گذشته در راستای مشکلاتی که برای واردات و ارز مبادله ای و مرجع در بازار به وجود آمد، تعداد زیادی از ثبت سفارش ها برای واردات به امسال موکول شد.

حسینی تاکید کرد: مجوز هایی که از سوی سازمان دامپزشکی استان تهران صادر شده بود دارای مدت زمان اعتبار بود و در حال حاضر اعتبار این مجوزها به پایان رسیده است اما سازمان دامپزشکی تهران با وجود آگاهی به مشکلات واردکنندگان هنوز تدبیری برای حل این معضل ارائه نکرده است.

وی ادامه داد: شایسته است مسئولین امر با پیگیری و انجام تدابیر لازم نسبت به رفع سریع مشکل موجود اقدام نموده چرا که این تعلل باعثافزایش هزینه ها و نهایتاً بالا رفتن قیمت کالاهای مذکور می شود و این اجحاف در حق مصرف کنندگان است.

عضو هیئت مدیره یکی از شرکت های وارد کننده خوراک دام و طیور بیان کرد: حدود ۲ هفته است که در سازمان دامپزشکی تهران شاهد ازدحام جمعیت وارد کنندگان برای تمدید مجوز هستیم اما هنوز این سازمان راه کاری برای حل آن ندارد و مشکل همچنان باقی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار