|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۵۸

خبرگزاری تسنیم: خریداران شرکت های فولاد میانه و فولاد آذربایجان ملزم به امضای تعهدنامه برای خرید این دو شرکت هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه متقاضیان سهام شرکت فولاد آذربایجان و طرح فولاد میانه می رساند مطابق مفاد نامه شماره ۳۴۹۲ مورخ ۱۰/۰۲ / ۹۳ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران موارد به شرح ذیل در تعهد برنده مزایده است:
۱ - خریدار می بایست با اعلام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران درصد سهم الشرکه هزینه های گشایش اعتبار اسنادی معادل ۶۲۸.۱۱۹ میلیون ریال را که جزء وجوه فوری می باشد پرداخت نماید.
۲ - خریدار می بایست با اعلام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ضمانتنامه معتبر بانکی جهت بازپرداخت اصل و بهره و هزینه های تبعی را تامین و ارائه نماید.
۳ - خریدار می بایست تا پایان طرح فولاد میانه و بهره برداری از آن بنا بر اعلام سهامدار ۳۵درصدی(سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) متعهد به مشارکت در تکمیل طرح مزبور باشد.
همچنین خریدار متعهد می شود چنانچه موارد ذکر شده فوق رادر موعد مقرر رعایت ننماید مشمول عدم ایفای تعهدات مندرج در قرارداد واگذاری سهام و طرح مزبور گردد.
بر اساس این گزارش؛ مزایده واگذاری بلوک ۱۰۰ درصدی سهام شرکت فولاد آذربایجان شامل ۳۵۰ میلیون سهم به ارزش پایه هر سهم یک هزار و ۴۵۹ ریال و ۶۵ درصد ارزش طرح فولاد میانه به قیمت کل پایه ۳ هزار و ۱۹۹ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال ساعت ۱۴ در سازمان خصوصی سازی برگزار می شود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار