|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۸۵

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: با حمایت دولت و سیاست های آموزش و پرورش و با وجود سند تحول بنیادین این زمینه فراهم می شود که آموزش و پرورش در تراز جمهوری اسلامی ایران در دولت تدبیر و امید تعریف شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: ستایش از مقام معلم باید فراتر از کلام بوده و نگرش مسئولان به گونه ای باشد که فراتر از اظهار نظر به یک باور عمیق نسبت به معلمان برسند.

وی افزود: براساس مطالعات سال ۸۵ نتایج نشان داد اگر معلم دارای قدر و منزلت باشد، جامعه به سمت دانایی حرکت می کند. در این جامعه قطعا معلم باید بزرگترین جایگاه را داشته باشد. در شرایطی که آموزش و پرورش با تمام تلاش فعالیت می کند اعتقاد داریم که فرصتی برای جامعه بوجود آمده که با توجه به شناخت کافی و عمیق مدیران عالی از تعلیم و تربیت و فراهم آمدن شرایط لازم، آموزش و پرورش تراز نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: این امکان وجود دارد که از یک سو با حمایت دولت و سیاست های آموزش و پرورش و از سوی دیگر با وجود سند تحول بنیادین این زمینه فراهم شود که آموزش و پرورش در تراز جمهوری اسلامی ایران در دولت تدبیر و امید تعریف شود و ماباید در آموزش و پرورش تراز نقش معلمان را برجسته تر ببینیم.

کمرئی ادامه داد: امروز رضایت معلمان در قالب دریافت مطالبات آنها از آموزش و پرورش رقم می خورد که بخشی از این مطالبات در ماه های پایانی سال ۹۲ پرداخت شد که این نشانه ای از توجه دولت و آموزش و پرورش به جامعه فرهنگیان است. اذعان داریم که پرکردن چالش هایی که در گذشته به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی ایجاد شده به آسانی ممکن نیست و این شرایط باعثشده به نوعی ذهن معلمان مشغول شود.

وی گفت: مطالبات بخش زیادی از فرهنگیان بازنشسته پرداخت شده و برای بخش دیگری از مطالبات وعده داده شده است که امیدواریم به زودی پرداخت شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار