|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۶۱

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس هواشناسی از بارش باران در اوایل هفته آینده در پایتخت خبر داد.

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار محیط زیستخبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: طی دو روز آینده برای استان های شرق کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بارش ها امروز در مناطقی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و برای فردا در جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی شدت خواهد گرفت.

*کاهش نسبی دما در سواحل شمال طی دو روز آینده

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: پنج شنبه بارش ها در شرق کشور، شمال غرب و ارتفاعات البرز به صورت پراکنده خواهد بود؛ همچنین همراه با ورزش باد و نفوذ هوای سرد به سواحل شمال کشور بارش باران برای سواحل شمال پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: کاهش نسبی دما طی دو روز آینده در شمال کشور پیش بینی می شود که این امر باعثمواج شدن دریای خزر خواهد شد.

نقشینه گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است که بیشینه دمای امروز ۲۹ و کمیته صبح فردا ۱۸ است همچنین باید بگویم هوای تهران در پنج شنبه کمی خنک تر می شود.

*انتظار بارش باران از یک شنبه در تهران

وی با بیان اینکه رگبار باران از یک شنبه هفته آینده برای تهران انتظار می رود، عنوان کرد: هوای تهران پنج شنبه با وجود وزش باد مقداری خنک تر و جمعه و شنبه مجدد گرم و یک شنبه و دوشنبه به دلیل بارش باران خنک تر خواهد شد؛ در یکشنبه و دوشنبه هفته آینده وزش باد نیز در تهران حاکم است.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای آذربایجان غربی و شرقی در جمعه، شنبه و یک شنبه بارش باران خواهیم داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار