|
|
کدخبر: ۱۷۲۱۵۷

نماینده مردم اسفراین در مجلس خبر داد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس دستور ویژه ای که دولت به وزارت نفت داده، لوله های موردنیاز وزارت نفت تا سقف ظرفیت تولیدی لوله گستر اسفراین از این واحد تولیدی تامین می شود.

هادی قوامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دربجنورداظهار کرد: براین اساس مشکل قیمت گذاری بر تولیدات محصول لوله گستر نیز حل شده و با قیمت مناسب خریداری می شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس تصریح کرد: لوله گستر اسفراین تنها تامین کننده لوله های مورد نیاز وزارت نفت، تولیدات خود را از قرار کیلویی ۶۰ هزار ریال عرضه می کند.

قوامی با اشاره به تعهدات لوله گستر اسفراین به شرکت آلومینای جاجرم اظهار کرد: به منظور تحقق شعار امسال و توجه دولت، مشکلات موجود میان این دو واحد تولیدی در خراسان شمالی حل شده است.

وی تصریح کرد: تولید در آلومینای جاجرم رونق گرفته و این واحد تولیدی تا پایان فروردین ماه هفت هزار تن شمش تولید و پنج هزار و ۴۰۰ تن از تولیدات خود را به لوله گستر اسفراین فروخته است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس قرارداد منعقد شده، لوله گستر در سال ۹۳ و ۹۴ باید یکهزار و ۸۰۰ تن محصول مورد نیاز وزارت نفت را تولید کند که در این راستا شمش مورد نیاز خود را از آلومینای جاجرم تامین می کند.

وی افزود: میزان تولیدات لوله گستر جاجرم از ۴۰ هزار تن به ۶۰ هزار تن در سال ۹۳ می رسد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سال ۹۳ و ۹۴ سال شکوفایی و توسعه تولیدات لوله گستر و آلومینا است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار