|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۸۴

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت کنونی سهام عدالت گفت: مردم بدانند امروز سهام عدالت به امپراطور رانت در کشور تبدیل شده و سهام عدالت در اقتصاد به جای کمک به اهداف اقتصادی، برای کشور هزینه شده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازکرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جمع مدیران استان، با انتقاد از استراتژی اقتصادی دولت، اظهار کرد: راهبرد اقتصادی دولت مشخص نیست و در حوزه سیاست ارزی که کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است و سیاست های پولی مالی و حمایت بیمه اجتماعی، مشکلات عدیده ای را فراهم کرده که باید در این زمینه تصمیم گیری جدی شود.

سیاست اقتصاد مقاومتی توسط رهبر انقلاب، محور وحدت در ارکان نظام را فراهم کرده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاست اقتصادی مقاومتی توسط رهبر انقلاب محور وحدت در ارکان نظام را فراهم کرده است، گفت: خوشبختانه دولت از این سیاست ها استقبال خوبی کرده و تدوین برنامه عملیاتی از سوی دولت ضرورت اول کشور است و باید در راستای مشکلات اقتصادی و مطالبات رهبری تلاش ویژه ای انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور افزود: برنامه زمان بندی اقدامات اقتصاد مقاومتی را سریعاً مشخص کنید و به مجلس ارائه دهید.

سهام عدالت در اقتصاد، به جای کمک به اهداف اقتصادی، هزینه برای کشور ایجاد کرده است

پورابراهیمی با اشاره به بحثسهام عدالت، بیان کرد: سهام عدالت در اقتصاد به جای کمک به اهداف اقتصادی، هزینه برای کشور ایجاد کرده است و دولت یازدهم باید اقدامات دولت قبلی را در این زمینه کنار بگذارد.

وی با بیان اینکه سهام عدالت به امپراتور رانت در کشور تبدیل شده است، تصریح کرد: اطلاعات ما از وضعیت اسفبار در سهام عدالت خبر می دهد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در دفترخانه ها سهام عدالت مردم را به نام افراد می زنند، به همین سبب از وزیر اطلاعات در آینده در صحن علنی در این باره سوال می کنم تا این مسئله را پیگیری کند و تکلیف این سهام باید مشخص شود.

دولت، عملکرد دولت های گذشته را ادامه ندهد

پورابراهیمی بیان کرد: اگر این منابع برای مردم است که روح مردم از آن خبر ندارد و اگر این منابع در اختیار دولت است، دولت باید عملکرد دولت های گذشته را ادامه ندهد و آن را دولتی نکند.

وی خطاب به روحانی، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت در بحثسپرده های بانکی ورود و فکری برای نابسامانی این امر کند.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار