|
|
کدخبر: ۱۷۲۵۴۲

خبرگزاری تسنیم: مسئولان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال به مهمانان ویژه خود صنایع دستی هدیه می دهند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، طی گفت وگوهای صورت گرفته بین معاونت صنایع دستی و مسئولان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران امسال به مهمانان ویژه این نمایشگاه در کنار هدیه دادن کتاب، آثار صنایع دستی هدیه می دهند، این حرکت می تواند به فرهنگ سازی و ترویج صنایع دستی ایرانی کمک کند.

بهمن نامورمطلق، معاون صنایع دستی وهنرهای سنتی کشور طی بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد ملاقات کرد و با تقدیر از این اقدام وزارت ارشاد ابراز امیدواری کرد تا همکاری های بین سازمان میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری و وزارت فرهنگی ارشاد اسلامی بیش از پیش گسترش پیدا کند.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه کتاب تهران رویداد بسیار تاثیرگذاری در عرصه فرهنگی کشور است و امسال هم با تدابیر صورت گرفته از سوی وزارت ارشاد این رویداد در سطحی مطلوب و شایسته برگزار شده است.

معاون فرهنگی وزارت ارشاد نیز با تاکید بر ظرفیت های فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال تلاش تمام همکاران ما در وزارتخانه بر برگزاری باشکوه این نمایشگاه بوده و امیدواریم که ماحصل کار مورد توجه شرکت کنندگان قرار گیرد.

در این نشست دو طرف اظهار امیدواری کردند تا با توسعه همکاری های بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراثفرهنگی صنایع دستی وگردشگری زمینه های بیش تری برای استمرار برنامه های فرهنگی در داخل و خارج از کشور فراهم آید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار