|
|
کدخبر: ۱۷۲۶۵۰

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به بازدید معلمان با مقام معظم رهبری؛

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: سخنان مقام معظم رهبری درباره اتقان علمی کتاب های درسی مسئولیت آموزش و پرورش را سنگین تر کرد.

حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان مانند همیشه ترسیم کننده خطوط اصلی سیاستگذاری و رهنمودهای سازنده و هشداردهنده در عملیات اجرایی دستگاه عظیم آموزش و پرورش بود.

وی افزود: ما باید قدرشناس نعمت وجود رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی باشیم که نگاه تیزبین و سازنده ایشان درباره فرهنگ و نظام تعلیم و تربیت و آنچه برآن اشاره می کنند، می تواند با نتایج مطالعات و پژوهش های گسترده ای برابری کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ادامه داد: بخش دوم فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان و مدیرانآاموزش و پرورش حتما سرلوحه اقدامات آنان خواهد بود و اگر در رفتار سازمانی خود عملکردی متفاوت داشته باشند یا اینکه انطباق کامل با منویات مقام معظم رهبری نداشته باشد، نسبت به بازنگری و اصلاح آن اقدام خواهند کرد.

محمدیان تأکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری درباره اتقان علمی کتاب های درسی و اهتراز از مطالب سست یا مخدوش در متون آموزشی و توجه ویژه به تألیف و تدوین آنها از جنس خطاب یا ایها الذین آمنوا، آمنوا و قوا انفسکم و اهلیکم نارا بود که مسئولیت من و همکارانم را در سازمان پژوهش و دفاتر تألیف کتابهای درسی سنگین تر می کند که با دقت و بصیرت بیشتری امور را پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: تأکید مجدد مقام معظم رهبری بر اجرای سند تحول بنیادین همراه با یادآوری به مقصد نرسیدن کار فرصتی برای تلاش بیشتر و فراهم آوردن شرایط پیرامونی و محیطی تحقق این مهم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار