|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۷۹

شرکت میتسوئی ژاپن در پی افزایش احتمال رفع تحریم های بین المللی علیه ایران آمادگی خود را برای سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری در طرح های راه آهن، فرودگاهی، بنادر و کشتیرانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر مشارکت ها و جذب سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: مدیران ارشد شرکت میتسوئی ژاپن شامل مدیرعامل این شرکت و مدیران بخش های مختلف آن، به منظور سرمایه گذاری جدی و موثر در پروژه های راه آهن، بنادر و فاز دوم فرودگاه امام خمینی(ره) با مدیران بخش های سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان به مذاکره پرداختند.

در این مذاکرات دو طرف برای همکاری مشترک اعلام آمادگی کردند و مدیران وزارت راه وشهرسازی اولویت های سرمایه گذاری در زیربخش های این وزارتخانه را برشمردند.

ذکر این نکته ضروری است که شرکت میتسوئی ژاپن با بیش از ۱۰۰ سال سابقه در زمینه تجارت، سرمایه گذاری، و امور بانکی در کشور ژاپن و همچنین با تجربه اجرایی در بخش نفت و گاز و پتروشیمی در جمهوری اسلامی ایران آماده سرمایه گذاری در طرح های راه آهن، فرودگاهی، بنادر و کشتیرانی در حدود چهار میلیارد دلار است.

بعد از بحثو تبادل نظر و ارائه اطلاعات مقرر شد شرکت میتسوئی ژاپن با هدف انجام مذاکرات اختصاصی با زیربخش های وزارت راه و شهرسازی حدود دوماه دیگرمجددا به ایران سفر کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار