|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۸۱

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی با تاکید بر جذب سرمایه گذاری مردمی در فرودگاه ها گفت: هدف اصلی ما در بخش فرودگاهی خدمت کردن به مردم و مشارکت آنها برای دستیابی به توسعه صنعت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوریان با اشاره به جایگاه هیات مدیره در شرکت فرودگاه های کشور، گفت: خوشبختانه هیات مدیره ای که برای شرکت فرودگاه ها انتخاب شده با کوله باری از تجربه در صنعت هوانوردی با گرایش های مختلف در جهت اعتلای برنامه ها و اهداف فرودگاه های کشور فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما در بخش فرودگاهی خدمت کردن به مردم و مشارکت آنها برای دستیابی به توسعه صنعت است و همه حوزه های فرودگاهی باید برای مردم، با مردم و بین مردم بودن را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سبک فعالیت های خود را باید در ساختار فرودگاهی تغییر داده و برای مردم و کسب رضایت آنها تلاش کنیم، بیان کرد: اگر می خواهیم با مردم باشیم باید آنها را برای سرمایه گذاری در این صنعت جذب کنیم و از ایده ها و طرحهای آنان در مدیریت کردن بهتر بخش فرودگاهی استفاده کنیم.

نوریان با بیان اینکه ایمنی، هدف اول در صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور است، تصریح کرد: برای انکه ایمنی لازم را در صنعت هوانوردی کشور داشته باشیم باید خود را با معیارها و استاندارد های جهانی هماهنگ کنیم.

وی افزود: مساله ایمنی حرف اول را در حمل و نقل هوایی می زند که باید بتوانیم برای آن کارهای حرفه ای و برنامه ریزی مدون داشته باشیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امکانات منحصر به فردی را مدیران فرودگاهی در اختیار دارند، افزود: امیدوارم با سبک اداری جدید طوری عمل کنیم که بتوانیم از این امکانات استفاده و بهره لازم را ببریم.

نوریان گفت: استراتژی توسعه شبکه فرودگاهی را باید تدوین کنیم و پی گیری های لازم برای خرید تجهیزات مورد نیاز این صنعت را در سطر اول برنامه ها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه حرکت این صنعت باید برنامه ای و همخوانی لازم را با قوانین و مقررات داشته باشد، گفت: باید نظم در برنامه ها را به عنوان یک استراتژی در فرودگاه پیش ببریم و در برنامه پنج توسعه در بخش بار اول و در بخش مسافر دوم در دنیا باشیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار