|
|
کدخبر: ۱۷۳۱

به منظور ترویج فرهنگ ختم جمعی قرآن کریم و ترغیب و تشویق شهروندان تهرانی به بهره گیری از برکات معنوی کتاب انسان ساز قرآن، سامانه پیامکی با عنوان طرح مبارک حلاوت توسط سازمان بسیج شهرداری تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، این سامانه که با شماره ۳۰۰۰۷۲۲۵ و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان راه اندازی شده به علاقمندان کمک می‌کند تا به صورت حزب تلاوت آیاتی از کلام الله مجید را در طرح ختم جمعی آن بر عهده بگیرند.

علاقه مندان جهت شرکت در این طرح می توانند با ارسال عدد ۴۴۴(به صورت لاتین) به شماره مذکور منتظر دریافت پاسخ از طریق سامانه باشند.

بر اساس این گزارش هر قاری می‌تواند احزاب مختلف قرآن را به دفعات بخواند که با هر بار خواندن ۱۰ امتیاز دریافت می‌کند که در پایان هر ماه به قاریان با رتبه بالاتر جوایز ارزنده‌‌ای اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است مهلت خواندن حزب اختصاص یافته از زمان واگذاری یک هفته است که در صورت عدم اعلام توسط قاری در مهلت مقرر حزب به شخص دیگری واگذار می‌شود.

علاقه مندان جهت ارتباط با این سامانه می توانند مراحل زیر را طی کنند. گفتنی است اعداد ارسالی باید به صورت لاتین تایپ شوند.

- ارسال عدد ۴۴۴ به سامانه جهت دریافت حزب

- ارسال عدد۴۴۴۱۱ جهت یادآوری حزب اختصاص یافته

- ارسال عدد ۱۰۰۰ جهت اعلام حزب قرائت شده

- جهت اطلاع از امتیاز و رتبه نیز باید عدد ۵۵۵ ارسال شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار