|
|
کدخبر: ۱۷۳۱۵۳

راوی کتاب «عباس دست طلا می گوید»: حضرت آقا من را با اسم «عباس دست طلا» صدا کردند و من توقع این برخورد خوب را از ایشان نداشتم و بعد از جلسه هم توفیق دست بوسی ایشان را پیدا کردم.

به گزارش مشرق، خاطره نگار و راوی کتاب «عباس دست طلا» که در چند روز گذشته پس از اعلام توجه مقام معظم رهبری به آن کتاب بسیار مورد توجه قرار گرفته بودند برای اولین بار مهمان غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه کتاب امسال بودند.

تمامی نسخه های موجود این کتاب در نمایشگاه کتاب به فروش رفته است. به گفته مسئول انتشارات فاتحان حدود ۳۰۰ نسخه از این کتاب در حدود ۲ ساعت به فروش رسیده است. گفته می شود به احتمال زیاد چاپ دوم این کتاب نیز در نمایشگاه عرضه شود.

رهبر انقلاب در مورد این کتاب فرمودند: «کتاب این آقای حاج عباس دست طلا را که مفصل و با جزئیات[گفته] خواندم. خیلی خوب بود انصافاً؛ مخصوصاً کتاب ایشان؛ هم مطلب در آن زیاد بود، هم آثار صفا و صداقت در آن کاملاً محسوس بود و انسان می دید. خداوند ان شاءالله فرزند شهید ایشان را با پیغمبر محشور کند و خودشان را هم محفوظ بدارد»

محبوبه معراجی پور نویسنده این کتاب در گفت و گوی تفصیلی با تسنیم با اشاره به نحوه نوشته شدن این کتاب می گوید: افرادی که خالق این حماسه ها هستند کم نیستند و ما باید به سراغ آنها برویم چرا که افرادی مانند عباس علی باقری، در حالی که تمام امکانات زندگی را داشته اند دست از آنها کشیده و به کارهای سخت تری وارد شده اند.

همچنین عباس علی باقری راوی این کتاب در گفت و گوی تفصیلی با تسنیم، به خاطره اولین برخورد خود با مقام معظم رهبری اشاره می کند و می گوید: مقام معظم رهبری در جلسه ای که اتحادیه ما با ایشان داشت من را به خوبی می شناختند و من را با اسم «عباس دست طلا» صدا کردند و من توقع این برخورد خوب را از ایشان نداشتم و بعد از جلسه هم توفیق دست بوسی ایشان را پیدا کردم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار