|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۰۳

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه باید بخشی از تصمیم گیری های اقتصادی به استان ها محول شود، گفت: اتاق بازرگانی کرمان در راستای ایجاد کار و اشتغال به دنبال ایجاد موزه کارآفرینی در استان است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازکرمان، محسن جلال پور در همایش هم اندیشی اقتصاد استان در محل اتاق بازرگانی کرمان، اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس منشا اتفاقات بسیار خوب برای بخش خصوصی بوده است.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس نقطه اتکا بخش خصوصی در مجلس است و هرگاه در اتاق بازرگانی ایران مشکل احساس شود، به این کمیسیون متوسل می شویم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: در روزهایی که بحثاقتصاد مقاومتی مطرح است، حضور اعضای کمیسیون اقتصادی و معاونان وزیران مرتبط با حوزه اقتصاد می تواند برای حل مشکلاتی که در اقتصاد کشور گریبان گیر بخش خصوصی است، راهگشا باشد.

جلال پور افزود: از صبح امروز با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در کمیته های کشاورزی، آب، انرژی و صنعت و معدن اتاق بازرگانی کرمان مطالب خوبی مطرح شد.

وی از جمله اقدامات کمیسیون اقتصادی مجلس را بررسی لایحه مالیاتی در روزهای اخیر دانست و گفت: در چند روز گذشته لایحه مالیاتی را این کمیسیون به خوبی پیش برد و همه مواد آن با دوراندیشی و توسعه فعالیت های اقتصادی در کشور تثبیت شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: اخیراً لایحه حمایت از تولید توسط دولت به مجلس رفته و هر چند بار مالی داشت، اما بسیاری از مشکلاتی که بخش خصوصی با آن مواجه است، در آن دیده شده است.

جلال پور اظهار کرد: ثبات و آرامش در اقتصاد کشور و برنامه ریزی برای کشور خواسته اتاق بازرگانی و برنامه کمیسیون اقتصادی مجلس است.

وی با اشاره به قانون فضای کسب و کار در کشور، افزود: این قانونی است که بسیاری از مشکلات ما را حل می کند، اما متاسفانه هنوز بخش های زیادی از آن اجرایی نشده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از اینکه بسیاری از تصمیمات در مرکز گرفته می شود و فعالان استانی معطل مرکز کشور می شوند، تصریح کرد: باید بخشی از تصمیم گیری های اقتصادی به استان ها محول شود.

جلال پور از تحویل لایحه تولید ملی توسط دولت به مجلس خبر داد و گفت: بزودی نقطه نظرات اتاق بازرگانی ایران در مورد برنامه ششم توسعه اعلام می شود که این برنامه می تواند نقطه عطفی در جهت توسعه کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی کرمان در راستای ایجاد کار و اشتغال به دنبال ایجاد موزه کارآفرینی در استان است، خاطرنشان کرد: ارتقاء اتاق بازرگانی کرمان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار