|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۰۵

واعظی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات با اشاره به بدهکاری ۱۴۶ میلیارد تومانی شرکت پست در زمان آغاز به کار دولت یازدهم گفت: برگرداندن این شرکت را از حیثمنزلت به جایگاه اصلی خود مهم ترین وظیفه وزارت ارتباطات می دانم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی در همایش تبیین برنامه های شرکت پست در سال ۹۳ با رویکرد ارتقای کیفیت و نو آوری اظهار داشت: شرکت پست ارتقای کیفیت ونو آوری را صرفا یک شعار نمی داند بلکه این شرکت با وجود سرمایه های انسانی عظیمی که در اختیار دارد در تلاش است مراحل گذر خود را به سوی سودآوری و بهره وری تسهیل کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بدهکاری ۱۴۶ میلیارد تومانی شرکت پست در زمان آغاز به کار دولت یازدهم تصریح کرد: شرکت پست با مسایل اقتصادی متعددی همچون بدهی به شرکت های هواپیمایی، بدهی به پیمانکاران و وضعیت حقوقی کارکنان در شروع کار دولت مواجه بود اما امید دارم با حمایت از این بخش می توان دغدغه های این چنینی شرکت پست را در مدت زمان کوتاهی برطرف کرد.

واعظی با تاکید بر این که بین شرکت پست و سایر سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات هیچ گونه تفاوتی قایل نیست تصریح کرد: شرکت پست نیاز به یک تحول جمعی دارد؛ در این راستا باید راهکارهایی جهت چابک سازی و صرفه جویی در این شرکت داشته باشیم.

وی ارائه خدمات پستی را در بستر فناوری اطلاعات یک اصل مهم در چابک سازی این شرکت خواند و گفت: پست باید با یک بینش اقتصادی و مالی به برنامه ها و عملکردش توجه کند.

واعظی با تاکید بر اهمیت رشد بهره وری و ارتقا توان اقتصادی پست گفت: وضعیت امروز شرکت پست با گذشته خود فرق کرده است و مسایلی همچون بازاریابی و ارائه خدمات نوین در این شرکت قابل توجه است در این راستا اگر با دیدی علمی و تخصصی به تمام فعالیت های پستی حتی نامه رسانی در این شرکت نگاه کند می تواند سهم بالایی از بازار کسب و کار در کشور را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین آموزش به کارکنان پست در تمام رده های فعالیت و بهره مندی کارکنان از سود این شرکت را یک الزام خواند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه خواستار حضور پررنگ تر شرکت پست در مجامع بین المللی، تبدیل پست به هاب پستی منطقه با توجه به امکانات فرودگاه پیام و تبدیل پست به عنوان یک رسانه قوی در کشور شد و در پایان خاطر نشان کرد: شرکت پست در ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به دولت و ملت ثابت کرد که قابلیت های بسیار بالایی دارد و می تواند به جایگاه و شان اساسی خود باز گردد.

انتهای پیام / /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار