|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۲۳

مشاور عالی مجمع نمایندگان کارگران در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی مجمع نمایندگان کارگران ایران ارتقای فرهنگ کار را از ضروریات افزایش توانمندسازی کارکنان دانست و گفت: در این راستا اولین جلسه شورای مشاوره سه جانبه به منظور تعیین اعضای کمیته بهره وری و مزد یکشنبه این هفته برگزار می شود.

فرامرز توفیقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه فرهنگ کار ترکیبی از دو مفهوم فرهنگ و کار است افزود: یکشنبه جاری اولین نشست شورای مشاوره سه جانبه ملی با حضور فعالان اقتصادی به منظور تعیین اعضای کمیته بهره وری و مزد برگزار می شود. پس از اعلام زمان آغاز کار این کمیته، اعضا و نحوه حضور در نشست های کمیته نیز مشخص و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به دستور کار نشست شورای مشاوره سه جانبه ملی اظهار کرد: طراحی مدل جدید امنیت شغلی نیروی کار، آنالیز قیمت تمام شده با هدف کاهش هزینه سربار تولید دو دستور کار اصلی این جلسه است.

توفیقی بیان کرد: امروزه بهره وری به عنوان یک رویکرد جامع، فرهنگ و نگرش نظام گرا، و یک کلی از همه ی اجزا مطرح است، به طوری که می تواند هر یک از جنبه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، سازمان و یا افراد را تحت تاثیر متقابل قرار دهد بنابر این باید مورد توجه قرار گیرد.

مشاور عالی مجمع نمایندگان کارگران ایران با تاکید بر اینکه در این کمیته قصد داریم روش جدید در تعیین دستمزد به کار بگیریم گفت: هدف از روش جدید در تعیین دستمزد رسیدن به رضایت یکسان هنگام تعیین دستمزد بین کارگر و کارفرمایان است چرا که هر سال اختلاف هایی در افزایش دستمزد بین این شرکای اجتماعی وجود دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار